23 Şubat 2011 Çarşamba

Ürrem Kürkü Gelmiştir! Zehirli Olabilür!

Yine bir gülnihalll aldı bu göynlümüüüüü. Selam bilog! Selam ahali! Marşal Osmanlı Renklerinin sunduğu Ürrem ve samur kürkü ile yine seninleyim. Ürrem sana diyecek laflarım var, geç hele otur şöyle. Ben başlayayım! Ürremciğim bir kere o sesi kıs! Atarlanma, sesin de bet zaten! Her hafta kulaklarım tırmalanıyor! Pargalı rüyasında bile Rodos'u görüyor, ben de hazırlık sınıfındayken fazla çalışmaktan ingilizce konuşurdum. Çok çalışmaktan sürmenaj olucaksın Pargalı bebeğim korkuyorum! Ara ver biraz, Sülüman'ı örnek al, halvete gir! "Pala ne yaptı ki emekliye ayrıldı" ben söyleyeyim hemmen, oğluna Ürrem'i ayarlamaya çalıştılar cicikom, sence de geçerli bir sebep değil mi? Kafasının gitmediğine şükretsin bence.

"Haliç tersanesi kar yağmur demeden çalışıyor" İstanbul Belediyesi çalışıyor Hünkarım evet, o zamanlardan beri tıkır tıkır. Marmarayı açın yalnız, trafik çekilecek dert değil - çaktırmadan sosyal içerikli mesajımı da veririm. Papacığım şahane Türkçe konuşuyorsun bu arada, benden iyisin yani. Ürremciğim görmemişin bir kürkü olmuş, sabah akşam giyer olmuş! O kürkü çıkartsan artık, kokacaksın! "Her yerde giyeceksin" anladık bağırma da! "Oğlumla el öpmeye geldik" lan sen geçen hafta doğurmadın mı? Ne çabuk büyüdü de el öpüyor!

Bütün hanedan kürklü geziyor, hanedan olmak da zor iş sanırım blog! Sabah kalktın kürkü giy, akşam yemeğe giy! Ürrem Mahidevran'ın kürkü senin kürkünden daha güzel ama hea! Sülüman Kapalı Çarşı'dan mı aldı aceba seninkini? Valide Sultan da pek eli açıkmış, bir sonraki doğuma kaşıkçı elmasını verecek herhalde! Ürrem sen ne zamandan beri Hatice'yle kankasın? Ne samanaltından su yürütensin ya! Korkuyorum elin buraya da uzanacak. Pargalı canım, ruhum, hayatımın baharı o kelebeği bana tak! Tak bana kelebenk! Çok zevkli adammışsın, padişah kardeşine hediye almak zordur hea! Beğenmez filan! Kestirir kafayı! "Gülnihallll seni seçti seni" Pikaçu seni! Halvet var koşun! Seferberlik olağanüstü hal ilan edilsin! Ulan bir kere de edilsin ya! Ne bileyim mehter marşı filan çalınsın! 15. yüzyılda sarayda içten yanmalı mumlar olması da ayrı bir güzelleme! Günümüzden esinlenilmiş, zamanda yolculuk yapılmış kessin! Ürrem Gülnihal o evet, o hain Gülnihal! Hain düşman al sana bombe diyerekten, atıl kurt misali taaruz emri veriyorum! Saldır! Yardır! Sarayda herkese kürk veriyorlar lan bilog! Gülnihal de kürklendi! Sanırım salı pazarından alınmış ama kürkü! Samur diye kakalamışlar! Ürremciğim sen daha da mı kilo aldın? "Bana bunu nasıl yaptın" eee öööö detaylarıyla açıklamamı mı istiyorsun Ürrem? Dakkası dakkasına, en ince detayına kadar?

Ürremciğim bakıyorum da "alma oğlumu" diye diz çöker oldun? Sen? Diz çökmek? Ne ayak kız? Tırstın bakıyorum, aferim böyle yola gelcen işte! Bilog herkes birilerine hedaye verip duruyor, ne iş la? Ben de gitsem kaynasam araya, bana da verirler mi aceba? Ürroş, bilenziği de kaptın! Kürkler, bilenzigler, kolyeler hadi yine iyisin! Hatice Sultan'ın pelerini de elf pelerini gibi he? Legolas çıkacak bir yerden diye yüreğim güm güm izliyorum! Ürremciğim ayna sır zehir sen ne kadınsın ya! Yemin ediyorum korkmaya başladım senden, haftaya yazmadıysam bilin ki benim kafa gitti! Töbe haşa! Ala! "Gece çıkan yıldızları, sallanan ayı öğret" Mustafaa astrolog mı olcan yavrum? Sen padişah olcan bırak ayı yıldızı? Pargalı kelebengi taktı, gülü koparıp verdi, sembolizmin dibine vurduk hey hat! Koşun halvet var diyeceğiz yakında sanırsam, inşallah amin! Vermesinler Hatice'mi Kavuklu Alim'e! "Bugün ne öğrendin" "Hep ezber hep ezber" değil mi be Mustaaa bir top oyna, yıldızları öğren yok şu çoccuğa! Şehzade olmak da zor işmiş bea! Yok Rodos'a çalış, yok dış politakalar, yok sefer nasıl olur, nasıl kılıç kuşanılır, zor işler bunlar! Ürremciğim aynan da var, tam cadı oldun artık, bir sonraki bölümde Pammuk Prenses'i izleyeceğiz sanırsam. Saraya kar da yağıyor, içimizin yangını ancak karla sönüyor, al bir sembolizm daha!

Gülnihal sen de kürke sarıldın yattın, biraz sıcak olmaz mı kürkle yatmak? Yalnız makyaj bildiğin Carrie filmi olmuş! Carrie filmi ne la diyecek olursanız bir korku filmi vardı öyle, kanlar filan!  Pargalı ve Hatice bildiğin titanik oldular, donarak ölecekler korkuyorum! "Zehir olabilir" olabilir mi, oha hala mı olasılıklarla yaşıyorsunuz, gayet zehir, bakim bence zehir! Hatice İbraam diye sayıklıyor, aşkk kokusu var, havada aşk kokusu var! "Düzeni bozanlar hemen saray dışına atılacak" yavrum Firdevs ya, koy artık ağırlığını! Kes ipini, sallandır Taksim'de bak bir daha oluyor mu? Bu ne laubalilik canım alla alla! "Benim kızım kötülük yapıyor" burayı rus aksanı ile okuyun, sen istiyor duj o zaman 50 dolar daha gibi! Ben de bu aksanla konuşacağım yakındır! Sen sus, ben dövdürecek seni! Al başladım bile! "Sen mi bebek Mehmet mi bebek" bilmem sana sormalı Sülüman? Ben yakından görmedim Ürrem'i, görsem bebbek gibi derim ama biraz karta kaçmış bebek sankim! "Uçarak git" oha emir büyük yerden, uç Daye! Uza! Firdevs Sultan da giydi kürkünü heh tamamdır! Yarından tezi yok bir kürk alacağım kendime bilog!

"Gülnihal nasıl bakmaya geldi beğn" çok iyi, harika, ben diyeyim Vincent sen de Frankenstein! Yavrum gitti yüzü! Ne diyeyim ki bilog, haftaya benim kafa kesin gider, boynu vurula emri çıkartmıştır bile Ürrem :( Mahidevran'la Ürrem'in her karşılaşmasında arkada çalan müzil bir diğer favorim, dırınırırndırındırırırın! Her an bir kapışma olacak gibi müssik! Ürremciğim Mahidevran sözü geçiyor senin sözün geçmiyoğr nolacak bu durum? "Süt anne mi bulsak" ben gönüllüyüm, gerçi ne bebem var ne sütüm ama olsun milupa mamayla gelirim! Yeter ki saraya gireyim nolur! "Ben Hasekiyim, Haseki Sultanım, saygılı olacaksın" ey yavrum Mahidevran ama karşındaki Ürrem, laf ebesi!

"Mustafa nasıl bir talebe" matematikten çakar, aklı fikri oyunda, hep kaytarma, hep oyun. Yıldızlar ay takmış kafaya aya gidicem de gidicem! Çalışması lazım! "Kahire, Şam, Hicaz da okudum" o zaman Boğaziçi yok tabi! Amerika Avropa yerine Kahire Şam! Yalnız Ürremciğim bakıyorum da beben süt anneye gidince tutuştun, sana çemkirme dedim ama ben! Ağlıyorsun, üzülüyorsun filan da umarım intikamın acı olmaz, bütün sarayı zehirlersin sen yoksa! Tıssss!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder