16 Şubat 2011 Çarşamba

Koşun Ürrem Doğurdu


"Şehzade mi? Oğlan mı?" Ürrem hadi yine iyisin, oğlanı buldun. Gerçi kız olaydı sen onu oğlan yapardın bir şekilde ya neyse. Ama sen var ya sen Ürrem çok fena kadınsın hea! Pargalı bu uyarımı dikkate al, gerçi Gülnihal'i halvete sokaraktan yapmaya başladın bir atraksyonlar ama olmadı gene. Mahidevranım geçen hafta da dedim gene diyorum, bu Ürrem boğduracak Mustaayı, ondan dolaysı bana kulak ver. Gel birlik olalım Ürrem'i alt edelim Bugün Rus köle dediğin yarın yiyecek hepinizi, gel bana kulak ver. Ayrıca küçük Mustaayı dolduruşa getirme, sultan olcan filan diye, kandırma.

"Aslan parçasından bir aslan daha oldu" Aslan kıral evet Valide Sultanım. Kız olaydı naaparlardı merak ediyorum blog. O değil de kurban olayım şu Ürrem'e bir diksiyon bir bir şey, konuştukça sinirim hopluyor. Bebek taklidi yapan kızlar kadar sevimsizsin Ürrem, gel benim de kafayı kestir, nihoha zor ama biraz bebeem.

"Lokmalar altınlar dağıtılsın" dağıtın tabi, ben yeniçerileri çağırıp geliyorum şimdi, hep beraber kazan kaldıracağız. Pargalı sana hayranım, talibim sana bilesin. Pastacı Nejdet'ken de sevdim hala da seviyorum, duy beni. "Hazırlanın halvet var" halvet var diyince bir numara var sanıyorum ama yok bir cacık, böyle bir seferberlik filan ilan edilsin diye bekliyorum ama yok olmuyor. Gülnihal korkma yavrum, Ürrem sana bir numara yapamaz. Amma korkuyorsun arkadaşım bu Ürrem'den, öf ne yani bu in mi cin mi? Korkmayın, cesur olun aslan parçaları. "Ben dün yalnızdım sen nerdeydin" halvetde ananı ninolay durumları vardı Ürremciğim ayıptır söylemesi.

Trt'nin de Nakş-idil Sultan dizisi varmış blog, merak ediyorum onu da seyredeceğim sanırım. Çünkü ziyadesi ile Ürrem'in iğrenç sesinden gına geldi, bildiğin das ayn nanyn yaaah şeklinde konuşuyor.

"Gözlerinde kin ve ateş var, o ateşle yakacak bizi" oha lan oha. Bu kadar mı korkuyorsunuz arkadaşım bu kadından. Ayarlarsınız üj bej adam kurarsınız tuzağı olur biter layn, ben mi öğreteceğim. Gözlerinden ateş çıkarıyor filan hea mutant bu, ejderha. Saçmalamayın, titreyin ve kendinize gelin lütfen, istirham ederim.
"Aklını seviyorum Pargalı" ben de seviyorum Sülüman, aşığım kendisine."Küçük köylü kızları gibi ağlama karşımda" yürü be Firdevs Sultan, oh be nihayet biri haddini bildirdi şu Ürrem'e. Yok bizi yiyecek, yok gözlerinden ateş çıkarıyor, daha neler la? Bu arada Sultan Sülümancığım beni de gönderebilirsin Rodos'a. Pargalıyla gideriz yani, gitmişken biraz da tatil yaparız iyi olur. Bu bölümde lohusa kelimesinin tarihi gelişimini de öğrendik, dizide sadece halvet ve entrika yok yani teşekkür ederiz senarist pampalar, sağolun varolun siz olmasınız lümpo lümpo gezeceğiz etrafta!

"Ayşe Hafsa Sultan'dan bebee bir çeyrek" o zamanlarda  da varmış lan blog, gelinin anasından bir bilenzik şeyleri. Valide Sultan'dan torununa playstation 3! mesela yani olabilir. "Sen bu sarayda büyüyecek, padişah olacak, kral olacak, ben kraliçe" Ürremciğim kraliçe kralın karısıdır, anası değil bibeğim. Sen olsan olsan ana kraliçe olursun ki senden bir numara olmaz sadece çirkef çirkef bağırırsın. 

"Rodos'a çalışıyorum" tabi önemli bitki örtüsü nasıl, iklimi yüzölçümü, dağlar kıyıya dik mi paralel mi? Bunlar önemli şeyler. "Şehzade bu mu?" he ya Mustaa bu, beğenmedin di mi? Yalnız arkadaşım çocuğa naaptıysanız babam bana küstü diyor başka da bir şey demiyor, içim parçalandı blog, valla üzüldüm yani. "Verin sancağa hemen gitsin, annesi de gitsin" bir nevi ananı da al git burdan bebe gibi bir şey oldu sanırsam bu. Mustaa ulu manitu yardımcın olsun. "Samur kürk hanedana mahsustur" imitasyon da olsa olur mu Sülüman. Bubam yıllar evvel Rusya'dan samur kalpak aldıydı gerçi bana ama ben kıyamıyorum hayvanlara ondan dolaysı giymiyorum. "Siz dün gece doğum yaparken Hünkarımız halvetteymiş" niye inanamadın Ürremciğim, Sülüman neden yapmasın, niye yani? Sen böyle çirkef çirkef bağırmaya devam edersen daha çok halvet olur. Bu Karolin'in Ürrem'in reenkarne biçimi olduğundan iyice şüphelenmeye başladım, ikisinde de aynı tonlama, aynı ses, aynı konuşma.

7 yorum:

  1. Ahahaah :))

    YazarKafe'den tıklayıp girdim ;)
    Öldürdün beni gülerken...
    Yahu, onun diksiyonu özellikle öyle, zamanla öğreniyor Türkçeyi :D

    YanıtlaSil
  2. hep beklerim efenim, okuyun gülün ne mutlu bana güldürdüysem :) ama diksiyon ya, mahvediyor beni,ja sülüman, naynn das is rihtik bu ne la?

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. cidden diziyi izlemiyorum ama kanal değiştirirken tesadüfen bir kaç kez tamda kadının ünlemelerine denk geldim ki Allah muhafaza..ağzınıza -klavyenize_ sağlık pek yerinde tespit etmişsiniz:) o sese kulak mı dayanır aga.. adriana lima dan çıksa ardına bakmadan kaçırtır adamı ki kadın adriana nın yanına bile yaklaşamaz..(bu örneği neden verdim bende bilmiyorum:)

    YanıtlaSil
  5. sevgili adsız, size adsız kahraman diyebilir miyim, dedim gitti. ürremin sesi çook fena, kulaklarımı tırlamıyor resmen. beğenmemize sevindim, ben hep buradayım, yine beklerim :)

    YanıtlaSil
  6. Koskoca padişah azıcık şüphelenince oğlunu öldürtüyor, Pargalı, haşmetli padişahın haşmetlisini memnun eden Ürrem i öldürmeye çalışanları koruyor, padişahın sofrasına zehir koyanları koruyor, padişah efendi bunu anlıyor ve bişi demiyor... yok artık le bron james...

    YanıtlaSil
  7. yukardaki ifadeyi "haşmetli padişahın minik haşmetlisi" olarak tekrar düzeltirim.

    YanıtlaSil