21 Şubat 2011 Pazartesi

Ayşegül'le Su Elele Çet Sana Güle Güle


Perşembe, cuma, cumartesi, pazzar. Say bak bilog kaç gün olmuş, 4. Bugün ayın kaçı 21, çıkar 4'ü. Kaldı mı dokkuz! kaldı.Yoğ ne 9'u şaka şakka!  Bir esprik yapayım dedim, böyle ortam şenlensin filan. 4 gündür yazmadım, Behzat kralı seyredip "ooo yoh artık" diyerekten kendi çapımda pasta gibim kendi çapımda yorumlar yaptım, biloga da yazmadım. Ama bilog sana bir şey diyeyim mi? Sherlock diye bir dizi buldum, inanılmaz! Bak Halit Ergenç gibi söyleyeyim i-na-nıl-maz! Seyredin mutlaka! Onu da ayrıca yazarım, zaten daha Fatmagül'ü de yazmadım. Bu arada Küçcük Sırlar'ın günü değişmiş, bundan böyle perşembeymiş, heç seyredemem! Fatmagül var! Tekrarını anca neysee, biz dönelim bu haftaki bölüme, Çet bir gece mapus yattı garibim kıyamam lan. "Sen hep böyle kızarır mısın" he utangaç ayağına olgun kadın avcısı Sedacım. "Cem Arslan abi" abi mi dedin kız zilli Arslancığa, saçmaladın he! Geçen hafta dediğimi yine diyeceğim sakal bıraktırın bu çoccuğa, sakalsız 15 yaşında gibi duruyor. "Ben sana Çet hakkında her şeyi anlatayım" Çet hakkında her şey, bunun filmi olur he, siz sorun biz söyleyelim, neresinde beni var, gıdıklanır mı? "Arda yapma" Arzu'ya bak sen, hala numerolar yapıyor, kızım bu adam seni terk etmezse gel yüzüme tükür. Hala sıkboğaz ediyorsun adamı! Saçlarının rengi de gözümden kaçmadı Arzu, yakışmış.

O değil de bilog, Su'yun giydiği tulum neydi öyle, tulum mu? Ceket pantol mu? 80'ler hanedan dizisinden fırlamış gibiydi. Anlayamadım bir acayipmiş, neyse. Ayşegül'ün oda numerosu 1507, bir 1408 beklerdim ben gerçi ama neyse. Zenginlik zor blog, sıkuaş oynacak kimseyi bulamıyorsun filan zor iş. Oysa bizim öyle mi, yayıl tv karşısına dizi seyret filan. Hevesciğim artık susar mısın? Şu kızı susturun bir ya, içeri düştü filan diyor!Yok yok bilog zenginlik zor, baksana Ceyla'ya özel masörler filan, ay şuramı acıttın, ay öf filan! Sanırım geçen hafta Ayşegül pampam için yazdıklarımı okumuşlar kendisi bu hafta çok şıktı, kafasındakiyle bir pokahontas, yaban gülü gerçi yakışmış. Güzel kız şimdi allah var! Madem geçen haftakilere kulak verdiniz bu hafta diyeceklerimi de can kulağınla dinleyin lütfen, Demir'in saçlarına acil bir el atın! Korkunç! Bir kurt adam, halbusi yakışıklı bir genç kendisi. "Annem senin benimle başa çıkma ihtimalini seviyor" allam laflara gel! Şairane! Arzu ananı dinle kızım, can kulağıylan dinle! Bak ne diyor, aldatsa ruhun duymaz! Ya böyle bu işler! Kapı arasında bile yapar, sık sık nereye kadar adamı! Bu Ömer Bey bu Demir'i evlatlık edinir demedi demeyin! Damat olarak belledi bile, Demir sen de salaklık yapma lütfen! Çet mekana tekrar baktım da, iyrenç! Tiksinç ve hatta hatta korkunç! "Su'yu o kadar hafife alma" evet Su'yun kaldırma kuvveti var unutmayalım! Bu dizide bir erkek berberine ihtiyaç var! Ya jöleyi boca ediyorlar inek yalamış gibi, ya da kurt adam gibi! Acil müdahele lütfen! Biri şu Heves'i bir gece içeri tıksın, macera yaşasın! Abarta abarta anlatmak filan! Evet bilog dizide uyuz olduğum en baş karakter Heves, dövesim geliyor, ağzına saboyla vurasım geliyor! Şu bardaki salak garsonu da lütfen değiştirin! Kadın gördüğü anda gevriyor sıpa! Böyle ağız yayılıyor filan öf!
Ömrüm hayatım boyunca "bugün atölyedeydim, beyaz çikolata trafıl yaptık" diyememenin verdiği eziklikle yaşadım ben bilog biliyor musun? Bir hava filan, çikolata ustası tabi! Demir senin kadar gevrek bir adam görmedim hayatımda! Su ve Ayşegül mümkünse pampa olarak takılın, birkaç kişiyi dövün şu dizide. Yalnız Su sen böyle eziktoş bir şekilde "benim işim var böhü" diyerek Hülya Koçyiğit edasıyla koşarsan olmaz! Çet'i o şekilde mahvedemezsin! "Bizim ailede herkesin damarlarında zehirli bir sıvı dolaşıyor" evet Adams ailesisiniz, hepiniz bir ucube bir frik! Çet allam Heves'den sonra döveceğim 2. kişisin! Ellerini ovuşturman filan korkunç!

Bu Ayşegül'den herkese lazım, bir pampam olsun adı Ayşegül olsun, sırtım yere gelmez! Küçcük acan, zehir hafiye! Beş dakkada beşiktaş, hemmen şıpırt diye çözdü olayı. Bilog farkında mısın, bu Demir birkaç bölümdür şımardı, bir popo kalkması filan! Tam dayaklık! "Sen bana hayransın" allam Demir kendin gibi bir salak buldun sanırım, hayırlı olsun! Seni tanımak istiyorum dedin de kadın cv'sini özetledi beş dakkada, hayret arkadaşım böyle şey görmedim, bundan sonra ben de böyle yapacağım. Bıdı bıdı mezunuyum, şurda burda çalıştım, gencim güzelim, yetenekliyim gibisinden! Bakalım o zaman nasıl olcak merak ettim vallahi! Vampir modası hala devam ediyor sanırsam, kırmızı kırmızı dolanıyorlar etrafta hala! Bordo palto giydim, bordo ruj süreyim tribi olmuş! Ama bence olmamış! Çet sen ne salak adamsın ya, yok Ayşegül onlarla beraber olmak istemişmiş, Su sen de buna inanıyorsan harbi salaksın kızım! Yüzündeki mal ifadeye bakarsak inandın! Ayşegül seni yer, hatta değil seni diğerlerini de yer! Geçen hafta bahisleri başlatmıştım, görüyorum ve arttırıyorum! Paralar Ayşegül'e! Su salaksın sen ya, yemin ederim salak gerizakalı bu kız ya! Ayşegül de dedi bak gerizekalığğ! "Sana bunu ödeticem Çet" yani özetlen seni ananı avradı Çet! "Vız gelir, tırrıs gider" yakında sende tırrıs tırrıs kaçacaksın bibeğim haberin ola! Ayşegül'e yapmayacaktınız oğlum! Neron'un akrabası değil Roma'yı burayı da yakar! Demedi deme bilog! 

Duydun değil mi bilog, Arzu kendi ağzıyla itiraf etti maymun olduklarını. Siz duymadınız belki ama ben duydum, gayet maymunuz dedi! Lan bilog bir an için ben de yedim Su'yla Ayşegül'ün numarasını, bir de kendimi zeki sanarım, aferrin kız negzel rol yaptın öyle! Bu Ayşegül'de iş var ya! Oskarı alır valla! Beni bile yediler la! Arkadaşım şu bara yeni bir cd alın ya, olmadı bir laptop dj'yi getirin, ne bilim evde cd çekin! Hep aynı müzik midem bulandı la! Arzu ne o kız sahnelere mi çıkacan? Bugün sahne yarın kaset, haftaya konser, önümüzdeki ay turne! Ali ne o bozum oldun sanki? Çıkacak tabi, hakkı! Eferrin kız Arzu, böyle devam et! Aslında şeker kızsın ama kendine güvensizliğin beni mahvediyor, çoğ üzülüyom bu kıza ben yaağ! "Biz arkadaş değiliz unutma, Çet gider ortaklık biter" yavrum benim, gene tongaya düştün Sucuğum! Ama bak benim dediğimi diyor, Demir'in şapkası uçmuş! Yani poposu havada, hey dostum Demir, çek şu lanet olası poponu bulutları kapatıyorsun! Güneşi göremiyoruz dostum! 10 yaş büyük hatunu tavladın tabi, seksi çikolata ustasını, bara müdür oldun şımardın! Dizinin sonuna doğru Ayşegül pampanın dış sesi diziyi gossip girl yapmaya yetmiyor ne yazık ki pek muhterem senaristler, nirde gossip girlüm nirde küçcük sırlar! Bunlar bebe lan! "Geometriden anlamam" ben de öyle Ayşegül, hiç çakmam matematikten.

"Dünyayı kurtarmıyorsun anne, alt tarafı kahvaltı yapıyorsun" yavrum Suyun babası! Sende de potansiyel var he! Gzli cevherler var, diyorum şu adama biraz daha fazla diyalog! Bu dizinin en şık giyenini Fikriye Mabeyinci bilog, kadın cadı madı ama bu yaşına rağmen güzel giyiniyor! Suyun sürekli Demir'in peşinden gitmesinden de acayip sıkıldım bilog! "Siz ikiniz sevgili misiniz" yok sadece fak badiyiz! Soruya bak ya, gerizekalığ ya! "Demir neden olmadı" bijuler meme yapmış bebeğim, bir zımparalasak geçer aslında! "Neden ben değil o" ben söylim mi neden sen değil o, he söyleyeyim mi! Bir kere sen salaksın, bordo ruj yakışmıyor, sürekli mızıldıyorsun! Ki bence bunlar yetiyorda artıyor! Arzu gızım, Pargalı'ya ders versene! Saraya aldıralım seni kız! Ali çok esprilisin ya, adeta bir Cem Yılmaz! Çet ne güzel dedin ya, arazi adamı diye, arazi olsana! Uzaya yerleş, ayda koloni kur, marsda bar aç, venüsden kız kaldır!

Demirin annesi, artık sen zengin bir kadınsın! Kabullen bunu, sen bir Mabeyincisin! Tut bir temizlikçi gönder eve! "Biz bu evi tanıyoruz ama sizi çıkaramadım" bu kız komik bilog, ard arda espriler patlatıyor! "Huzur evinden gelin getirmek, senin oğluna bakınca insan esniyor filan" tuttum seni Meriç cücesi! Bir Ayşegül bir de Meriç zaten! "Masumiyet sandığın gibi kaybedilen değil, kazanılan bir şey" herkes şair, herkes feylesof bu dizide. Hepiniz Oscar Wilde'sınız! Ayşegül eğit şu salağı ya, ya da onu boşver gel pampam ol, dünyayı ele geçirelim yae! Evrene veriyorum siparişi Ayşegül pampam olsun! Demir sürekli atarlısın, sevişmek sana yaramıyor! Ayşegülle yanyana gelmesine niye bu kadar sinir oluyor? Sanane Demir! Korkuyorsun di mi? Ödlek seni! Atarlı ergen! Kork kork! Sıra sana da gelecek! Yakındır! Seninle tartışmıyorum tebliğ ediyorum! Ayrıca bu çikolatacı ya evli ya da çocuklu filan, bak gör çıkacak kokusu!


Ayşegülcüğüm oha diyorum, polisle kanka oldun iyice. Sürekli bir arama, bir ihbar. Dizinin başından beri 3. ihbarın oldu bu! Bu kadar kolay mı la polise ihbar, bir telefon tak bitti! Kolyenin fiyatı ne kadardı onu göremedim yalnız meraktan çatlıycam! Ödeme işlemi için beklettiklerine göre baya pahalı bir şey olsa gerek! Planları yapıyorsunuz takır takır işliyor da bir salaklık olarak Suyun arabasıyla takip ediyorsunuz, paranız mı yok kiralasanıza bir araba! Sevimsiz Çet fel fecir gözleriyle 2 dakkada arabayı tanıdı gene!

2 yorum:

  1. su ayşegülü sattı sandım ben de, ilk defa bi diziyi izlerken bu kadar sinirlendim. tabi sonra seyirciyi mal ettiler orası ayrı :p

    YanıtlaSil
  2. bir an için sulu getirdi susuz götürdü, ama kendisi su katılmamış biri! :)

    YanıtlaSil