15 Şubat 2011 Salı

"Sen Çemile İş Bulmak" Karolin'den Geronimo Türkçesi


"Ben düğünleri severim"
Ben hiç sevmem Cemile düğünleri acayip sıkıcı olur, ama kim ne giymiş, saçı nasıl, makyajı nasıl dedikodusu yapmak eğlenceli olabiliyor zaman zaman. Ali Kaptan sanırsam yazdıklarımı okudun ve davullu zurnalı bir düğün yaptın gerçi ben sana 40 gün 40 gece demiştim ama görüyorum ki yememiş, zaten senin emekli maaşınla biraz zor. "Mete yaktı ev, ev yeniledik, para az, senin emekli maaş yetmiyor" ya gördün mü Ali Kaptan, ne diyor senin çirkef sultan Karolin Enke! O çalışacak, para kazanacak. Havalı olduğunu düşünen salak iş arkadaşları Karolin yakında sizi de yer haberiniz olsun. 

Yalnız sinirlendirmeyin şu Karolin'i, cidden tırsıyorum burnu alnına değecek gibi oluyor resmen, bir atarlanıyor filan, atarlandığı an zaten kırıp dökmeye başlıyor. Ali nerde kır dök, Ali Cemile'ye gitti kır dök, süt taştı kır dök, her an kırıp dökmeye hazır. "Görüyorum ki hiçbir akrabana haber vermemişsin Karolin" Karolin'in çakma teyzesinin kocası başına iş açacak, o haddini bildirecek gibi gözüküyor hayde bakalım görciz. Çakma teyze kocası sana güveniyorum, yüzümü kara çıkarmayasın lütfen. 

"Parfüm istiyorum, kolye istiyorum, elbise istiyorum" bu mu Aylin istediğin, bu kadar mı yani? Ulan istesene doğru düzgün şeyler, özel araba iste, özel uçak iste, gemicik iste, ne bileyim Beatles'ı getir konser versin de! Bu kadar basit isteklerle gelme lütfen! 

Ali Kaptan, sana diyecek tek lafım yok. Her bölümde laflar hazırlıyorum ve kınıyorum seni ama gel gör ki yaptıklarının yanında sana yuh, çüş, oha ve hayvansın diyebiliyorum anca. Zira daha başka kelimeler var amma onlar sansüre takılabilir. Ama sofrayı toplama şeklin gerçekten takdire şayan. Ev kadını olamazmış bak bak düdük! Sinirlerim hopluyor seni gördükçe. Ali Kaptan'ın kılıbık abisi Kemal sen de görebileceğimiz en tırsak insan evladısın. "O benim beylik tabancam" al başına çal, sahip çıkaydın o zaman.  Töbe ya, bak sinirlendim, tırsaklığından gece gece Cemile'yi de kaldırdın zaten. Bir de Cemile'ye iş bulmuşsun ya Ali Kaptan seni tebrik ederim gerçekten. İnanılmaz güzel bir iş bulmuşsun, herif Cemile'yi ayakta öpüyordu neredeyse, öpmeyi anladın sen blog.

"Soner kolyemi takar mısın? Soner kolyemi çıkartır mısın?" Soner terliklerimi getirir misin? Soner kulunçlarım fena bir ovuver, Soner bana çay koy! Yakında bunları da söylemezse Aylin, gelin yüzüme tükürün! "Soner yanımızda kal" ama akıllı çıktın, evlilik sözleşmesi filan aferin! Hele hele Soner'in gözüne baka baka "evet" demen, kaptın şukuyu! Sen de iş var Aylin, biraz daha çalışırsan dünyayı ele geçirebilirsin. Yalnız senden birkaç ricam olacak, öncelikle şu Amina'yı bir yere yollat, Antartika'daki kutup ayılarını savunsun mesela, bir müddet görmeyelim onu. Bir de Süleyman'ı bana yolla, ben ona bakarım, evlenirim evinin kadını, çocuklarının anası olurum. Lütfen ricalarımı yerine getir. 

"Ahmet seninle konuştuğumu bilse bana çok kızar" ben de olsam ben de kızarım. Ne işi var lan annemin sevgilimle! Niye konuşsun! Oğluma bir şans ver, aslında öyle demek istemedi! Devrim ve aşkla ilgili söylediklerin de gözümden kaçmadı Ahmet'in annesi, aferin ama, oğlunda hiç iş yok ben sana diyeyim! Kapıyı açayım mı diye sümüklü Amina'ya soruyor hala! Düdük makarnası Ahmet. Bundan sonra senin adın bu Ahmetciğim, hayırlı uğurlu olsun! Yalnız Berrin'e bu kadar zoom yapmayın, ya da kızı bir cilt doktoruna yollayın, mesela bir kolsuz Agop vardı ona götürün, o bilir işi düzeltir! Olmadı krem filan alın lan kıza! Sinirlendim bak şimdi! 

Cemile niye işi bıraktın la? Sümüklü Ali'nin lafıyla iş mi bırakılır! Ama bu Balıkçı senin peşini bırakmaz, elini üzerinden çekmez demedi demeyin! "Sen Çemile iş buldun" he ne iş ne iş Karolin, sen çalışsana orda bak güzel olur he! İyi fikir not edin bunu bir yere! Bir de kırıp döküyor gene! Öf ya tam çirkef! Korkuyorum anne diyorum sen bağırdıkça Karolin. Bir de git bir ders al ya, özne yüklem dolaylı tümleç bağlaç nedir öğren bunları!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder