22 Şubat 2011 Salı

Hikmet Karcı, Öyle Bir Zengin Ki Balıkçı

Ali Kaptan, pattes kaptan sen bu hale düşecek adam mıydın bea? Ya neydim değil, ne olacağım demeli di mi cicişim! Ayrıca "çalışacağım" derken, ne iş yapmayı düşünüyorsun? Milli piyango satabilirsin bence, ya da berberde filan çalışabilirsin, ama Karolinciğinin yokluğunda ev işleri sana baktığından dolaysıyla bulaşık filan da yıkayabilirsin, yakışır! Suyla ilgili yine, köpüklü filan denizi çağrıştırır sana. "Ali Akarsu'nun kim olduğunu göstereceğim" göstersene nolur! Çok merank ediyorum Ali kaptan kimdir, nedir, ne sever? Pattes kaptan!

Berrin kızım sana bu düdük Ahmet'ten hayır gelmez, yok Amina geldi, yok benim hayatım böyle, yok ben böyleyim, öeeh! Ben sıkıldım ya, sen nasıl sıkılmıyorsun? "Ahmet de ben de talimatlara göre hareket ediyoruz" ne talimatı oğlum çamaşır makinası mısınız siz? Renklilerle beyazları aynı anda yıkamayın, çamur olun, 40 derecede yıkayın bu ne? Berrin cevap verememen de gözümden kaçmadı değil. Gene başladık Berrin koşar Ahmet kovalar. Ben böyle yapsam adam iki günde terk eder yemin ederim, aceba o zamanlarda farklımıymış? Anlamadım ki?Yalnız kızın cildi hala kötü hala doktora gidilmemiş! Bir de böyle uzaktan bakışmıyorlar mı, ömrümü yediler ya! Ahmeti ne kadar seviyorum konulu bir kompozisyon yazsanıza, Berrinciğim. Ulan Amina da Amina, koyacam Aminaya da hea! Aminayı düşünmemiz lazım, niye düşünüyorsunuz ki atarlı Cingiz!

Ne aşkmış arkadaşım, herkes yatak döşek aşk ızdırabından yatıyor. Bizim orada bir laf vardır "öperim böyle aşkın ızdırabını" o öperleri anladın sen bilog! Cemile bir koldan Ali pattes bir diğer koldan iş aramaya başladılar! Cemile kızım anam canım, bırakmayacaktın balıkçıdaki işi! Bak adam kapında! Balıkçı sakalları kes, ütülü pantolu çek, Cemile'yı Osman'dan iste! Bana sorarsan verdim gitti! 

İnci hocam, evet dedin ama gözlerin hayır diyor be hocam! Yapma bunu yapma bunu! Başvurunuzu inceledik, şahane, biz size döneriz! Ulan o zamanlarda da aynı yalanı kıvıracaklar diye korktum bir an ama olmadı! Ali kaptan pattes kaptan, kaldın mı işsiz! Bir de atar yapıyorsun hala! Panama'lı Ali Kaptan! Üstün hizmet madalyalı Ali Kaptan! Pattes Ali Kaptan! Osmancığın denize düştüğü yerden atlamanı istiyorum Ali Kaptan! Atla, hadi bir iki üç! Çivileme! Balıkçı sen de zengin olsaymışın! Bir zamanlar kralmışsın da haberimiz yokmuş!  "Bir adınız var di mi beyfendi" balıkçı! My name is Balıkçı! Balıkçının adı varmış lan! Hikmet Karcı! Hikmet Karcı, öyle bir zengin ki balıkçı! Cemile, aklnı kullan! Anasın sen!

Resül, çirkin Resül! Gözlerim seni arıyordu 2 haftadır. Nerede bu çirkinlik abidesi diyordum, çıktın geldin! Sen ne kadar çirkin bir adamsın Resül! Yalakasın çirkinsin, kelime bulamıyorum sana! "Siz bizi ne zannettiniz" çirkin adamın tekisin, maşa olsan nolur, olmasan ne olur a düdük! Gönül adamı Resül, trip attı gitti! Karolin'in eski sevgilisi, olmayan teyzesinin olmayan kocası, sen şahane bir adamsın! Bu Karolin'in hakkından gelsen gelsen sen gelirsin! O kiraladığın teknede Ali Kaptan'ı işe alırsan o zaman senden kralı yok! Kaleyi içten fethediyor! Tam taktik adamı, sessiz ve derinden ilerliyor! Efferin!

"Sen bunu sormak için mi geldin buraya" seni özlemiş Aylin hala anlamadın mı? Sözleşme filan bahane, bir de hala niye diye soruyorsun! "Şu öndeki arabayı takip et" en sevdiğim replik bu! Tüm zamanların favori repliği! Bir diyemedim yanarım ona yanarım, ama yapacağım bir gün! Bineceğim bir taksiye sırf zevk için öndeki arabayı takip et diyeceğim. Ali Kaptan bir kere o eli indir! Sevmiyorum seni, babanı tanımıyorum ama tanısaydım onu da sevmezdim kesin! "Senin karın da benim yaşımda" yavrum Aylin, kaşla göz arasında lafı da soktun! Yürrü kim tutar seni! "Ayline çok canım sıkıldı Karolin" şimdi Karoline ne bundan? Onu ne ilgilendirir? Sen Aylini evine almadın o Karolin yüzünden şimdi de oturmuş "ben çoğüzülüyom bu kıza"! Döverim seni, aklını başına al! Bu dizide kimse Osmancığımı dinlemiyor lan! Bu çocuk büyüyünce kesmezse bunları gelin yüzüme tükürün! Hep bir görmezden gelme, hep bir duymama! Çoccuğun piskolocisi bozuldu layn! Mesude kız, bakıyorum da çok bozuldun Aylinin istenme olayına, Sonerin kardeşiylen evlenicek söylim ben hemen dedikoduyu yapayım! Sen ne yapar ne eder kafalarsın Soneri de Soner sana yüz vermez ama Ayline inat olarak yapabilitesi var bilog! Bunu not edin bir yere! Yüzen gazino! Meşhur Semiramis yatının temelleri bu dizide atılmış sanırım, düğün, nişan, sünnet düğünü, mezuniyet! Parayı kıracaksınız Ali Kaptan! "Sen Kaptan bildiğin işi yap" köçeklik yap demedi ki salako! Kaptan ol diyor gene! Karolin hem salaksın hem sevimsiz! Ali Pattesle birbirinize çoğ yakışıyosunuz! 

Aylin, evlilik sözleşmesini çöpe mi koydun sen? Salak mısın sen? Göbeğine filan koy, çöpe koymak ne demek ya! Ulan bu diziler katil edicek beni, hasta oldum yeminlen! Balıkçının ulağı da bisikletli filan, şekil olmuş böyle italyan filmleri gibim! Sallan, titre, kendine gel Cemile, git ve o işi al! Karolin ve Ekber söz konusu olduğunda arkada çalan müziğe hayranım bilog! Böyle gitarlı filan dıpdıpdıp bir acan 007 cezmi bond müsiği gibi, bana bir ara bulun da gönderin! Metenin İnci hocayı görmesi iyi olmadı bilog! Atarlı ergen her an dalabilir, olay çıkartabilir!  Kan kokusu alıyorum, kan! "Ne zaman evleniceksiniz" Ah be Mete, içim parçalanıyor bu çoccuğa ya, çoğüzülüyom çoğ!

"Kim bu Hikmet Karcı" Hikmet Karcı is the balıkçı Cemile. O sakallı balık kokan adam bir Siyo aslında. Ne demiş atalarımız parayla imanın kimde olduğu bilinmez, öyle vallahi. Kim inanırdı balıkçının siyo olduğuna, ben gayet normal bir patron sanırken adam o zamanın Ednan Beyiymiş! Soner ve ekibi kız istemeye 3 arabayla geldiler, Ali Kaptanın deyişiyle 3 yayla gibi arabayla! Bence az, ben uçakla gelmelerini beklerdim! Cemilem bu sözleşmede ne yazıyor ki ağladın gene! Sakın vermemezlik yapmayın kızı! Salaklık edersiniz! Ali Kaptan Muratı görünce böyle bir üzüldün sanki he, bana mı öyle geldi? Böyle bir buruldun filan, hayırdır la insaflı mısın sen? Cemile de öyle, bir atarlı çıktı odadan ama Muratı görünce pıstı sanki. "Ben sizin gemilerinizde çalışmıştım" ben demedim mi bu Sonerin gemisi var diye, adamın tipinden belli çünkü, anladım ben! Gemisi olan adamı gözünden tanırım! "Siz biraz daha kalır mısınız Soner bey" Sonerciğim Cemile azarlayacak gibi seni, ana kendisi, ayarı da verir, fırçayı da çeker! "Ben kızımın böyle bir evlilik yapmasına müsade etmiyorum" salaksınız ya, fakir ama gururlu gencin aile versiyosunuz yemin ederim! Sözleşme işte, ne var bunda! "Aşk parayla değeri ölçülmeyecek bir şey" aşk karın mı doyuruyor Cemilecim, sorarım sana? Sen mutlu musun ki yani? Çok salak bunlar bilog, yemin ediyorum ultra salak ya!

Karolin kızım bu Ekber senin hakkından gelecek! Yakındır! Akarsu ailesi siz de böyle salak salak acı çekmeye ağlamaya mustahaksınız! Evde ipotekle alınacak elinizden, kalacaksınız sokakta! Bak gör bilog! Dımdızlak kalacak bu salaklar sokakta! "Ne diyorsun Ali Kaptan?" Ali Kaptan varımmm diyor!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder