14 Şubat 2011 Pazartesi

Ayşegül İş Başında


"Her şeyi elime yüzüme bulaştırıyorum"
Ha şunu bileydin be Cem Arslan, sana söylüyoruz salaksın diye ama inanmıyorsun ki pampa! Paran var, yakışıklısın, gez, toz eğlen, daha ne istiyorsun, illa bir kendini kanıtlama çabası! Öff sen de Çet de çok sıkıcısınız. Neyse ki Ayşegül var ki şu dizi çekiliyor, yoksa seyredilmez bu dizi. Küçük hırkız olarak bir de Meriç cücesini suçluyorsun ya, duble salaksın! O da zaten anında öttü, şebelek!

Selam blog, özledin mi beni? Ben valla özledim. Cuma, cumartesi, pazar hiç mi dizi olmaz. Ha pazar vardı Behzat Ç. ama o eleştirilmez ki ya! Behzat kral, Behzat paşa! Neyse ben döneyim Küçcük Sırlara. Geçen haftayı biliyoruz zaten, hep beraber izledik yorumladık. Gelelim bu haftaya. Başlıyoruz hayde bakalım.

Arzu ultra sıkıcı olduğunu söylemiş miydim? Söylemediysem de söylüyorum, sıkma o adamı o kadar. Azcık rahat bırak ya, bu ne sık boğaz etmek "Kaç gram kıskandı" 250 gram rahatladın mı? Erdin mi göğe, tey Allam ya! "Gözümün ne kadar kara olduğunu biliyorsun değil mi?" oo çok korktuk Cem Arslan, inanılmaz tırstık gerçekten. Yalnız bağıırırken biraz daha sert olmaya çalış, nörde kolye filan komik.

Biri bu Ayşegül'ü düzgün giydirsin ya! O ne çirkin kıyafet arkadaşım öyle, mor payetli altında iğrenç çizmeler filan. Ama yine güzel dedin "Senin adın Demir değil Beton olmalıymış" hay yavrum be! Onun adı Demir değil Taş olmalıydı, Taş kalpli. Bu arada dizideki devamsızlığa dikkat edin set ekibi, bir sahne önce Cem Arslan'ın sakallar vardı, bir sahne sonrasında yok. Kaşla göz arası traş mı oldu bu adam, ayrıca söyleyin kendisine sakal yakışıyor, öyle sinek kaydı filan ııh ıhh! "Alternatif bir sevgililer günü mü kutlasak aceba" evet ne şahane fikir gerçekten de tebrik ediyorum sizi, hele hele sarımsak soğan takdire şayan. Makyöz şu Su'yun rujunu sil ya, birini yemiş gibi duruyor, ne kadan çirkin, ama eteği çok güzel geçen hafta da dedim bu hafta da diyorum. Ayrıca şu Çet'i de doğru düzgün giydirin, o pimp gömleği nedir öyle! Bu mudur Chuck! Yuh, göz var nizam var! "Naapim kendimi kanıtlamak zorundayım" o senin hüsnü kuruntun cicim. Bak Behlül'e gayet rahattı, hem yengesini hem Ednan'ın kızını yedi adam kimsenin ruhu duymadı, tırnağı olamazsın Cem Arslan, utan kendinden utan! Git biraz Aşk-ı Memnu seyret! Çapkınlık yap, olmadı öğren. Ay içim şişti sana yazarken.

Ayşegül pampa ve Su katılmamış salak yan yana, hemi de iş birliği içindeler. İnanılmaz, Halit Ergenç gibi yazayım i-na-nıl-maz! Ayşegül pampa bu Su'yu yer diyerek bahisleri başlatıyorum, yok mu arttıran?

Anılar, Türkçe pop ve bunalım! Bu dizinin senaristleriyle gerçekten tanışmak istiyorum, hayır yardım edecek birine ihtiyaçları var gibi duruyor çünkü ondan. Mesela şu Arzu karakterine biraz özgüven aşılayın, bar bar dolaşıp Ali'yi arıyor ya, bu ne şapşallık. Bir kimse de çıkıp eh eytere bre kızım demiyor. Demir Su'yu beklemiyorumu diyince bardakları düşürmen ne alaka? Hayır heyecandan aşktan desem o da değil!

"Hevesciğim lütfen o düz mantığını dürüp dürüp..." evet Ceyla evet adam oluyorsun, doğru yoldasın! Ben de sana sinir oluyorum Heves biliyorsun değil mi? Salaklığına, gevrek gevrek konuşmana, öf çok sıkıcısın! Ayşegül devlet dairesine gitmiş 2 gün kendine gelememiş oha! Bir bihter değilsin ama Ayşegül, bir blair hiç değilsin! Olamazsın da! Siyah beyaz diye felsefe filan yapıyorsunuz bir de! "Neden bizi sevmeyen insanların peşindeyiz" seni Müslüm paklar Demir, koy bir kadeh rakını, peynir yanında oh mis, teypde Zeki Müren, öyle cıstak müzik votka enerjiyle bunalım olmaz!

"Nasıl mekan" çok çirkin kıçıma benziyor, Chuck'ın underground barına özenmeye çalışmışsınız ama ıh ıh! Altın suyuna votka oha, nerde lan o? Ekmek yok pasta var tabi, hayat size güzel lan! Olan Feriha'ya oluyor, Feriha ne alaka, ben de karıştım, o da zengin bebelerinden dertli ya ondan sanırsam! "Benim hakkımda bir şey söyledi mi" evet beyinsiz gerizekalı olduğunu düşünüyormuş Çet. Barın bel kemiği gerdanlık değil taburedir, tabureniz yok, hala konuşuyorsunuz. Sümüklü Ali, alternatif sevgililer günü parti fikrini sattın nihayet, eferin çok yaratıcısın, 2 seneye kalmaz kreatif direktör olursun! Arzu kızım tam bir nevrotiksin ve de tedaviye ihtiyacın var, you need a shrink dostum! Bilmem anlatabildim mi? Hele kusarsacasına ağlaman oh may gad! Korku filminde sağlam oynarsın yani!

"Kimin yanından geçsem bir sıkıcılık" aynen ya Ayşegül, hepsi çok sıkıcı. İçim bayıldı yani. Bir ay boyunca sevgililer günü, sevgililer günü içim şişti benim de Demir. Ayşegül, Ramiz Dayı taklidin gözümden kaçmadı, biraz daha çalışman lazım ama cicim. "Söyle bakalım benden ne istiyorsun" ben söyleyeyim mi Çet, nolur nolur! Lost adasına düşmesini istiyorum mesela ben. Su bakıyorum da gelişme kaydediyorsun, Çet'e göz dağı vermeler filan, eferim, böyle devam et. Biraz su katılsın şu salaklığına. "Kırmızı kalp tarlasında kendimi hıyar gibi hissediyorum" bunu zaman zaman ben de hissediyorum Ceyla ama senin tipten kaynaklanıyor olabilir, mesela o saçlarına bir çeki düzen versen o kadar hıyar hissetmezsin bence. Bu barın mimarı bildiğin manav kılıklı bir amca, çok mu aradılar aceba? İki lafından biri para kesin laz mutahhit. "Herkesin buraya gelmesini istiyoruz ama kimseye söylemek istemiyoruz" işte bu seni öldürmek istiyorum ama kan görmek istemiyorumla aynı şey.

Sanırım bu Heves o kadar da salak değil blog, bir gülümsedi işi halletti ya da garson çok salaktı anlam veremedim. Ceyla elbisen çok korkunç bu arada cicim, kocaman fiyonk hedayee pakedi gibisin! Arzu buzdolabının önüne kamp kur sen, daha rahat olur! Ayrıca ne midesizsin ya, peynir, muz, vişne suyu, pasta ıyk! Midem bulandı lan! Ayşegül'e ayakkabı almanız da iyi olmuş, kız hep aynı ayakkabıları giyiyordu, arada bir değişiklik iyi olur. "Anti romantik, tehlikeli, çekici ve şifreli" çok şahane gerçekten! Çok değişik, bir de barı beraber açalım diyorsun Çet ya diyecek lafım yok sana.

Vampir dudakları moda galiba, Su'dan sonra Arzu da vampir olmuş, Ali'yi yedim bekliyorum. Doritos reklamındaki Aston Martin'de diziye konuk oyuncu olmuş hayırlı uğurlu olsun. Çet, allah gözünü doyursun lan! "Ayşegül'den mi öğreniyorsun bu pislikleri" hayır cicim benden öğrendi! Herkese de seni bir daha görmek istemiyorum. Ben de seni görmek istemiyorum. Sizin partinizin şifresi nedir? Benimki İsmail Yk şarkılarından biri. Çetciğim mekanınız iğrenç olmuş. Tam bir apaçi diskosu.

Aston Martin'den sonra Seda Akman'da konuk olmuş, o yakışmış ama. Severim kendisini canım benim. Demir nasıl salak oldu ama Seda Akman'ı görünce. Kusura bakma Demirciğim ama sizin partinin konsepti de iğrenç olmuş, her yerde kalpler öyk! Arzu sen de Ceyla gibi zevksizsin. O elbisenin neresi güzel ya, kocaman kırmızı fiyonklu, korkunç, o kadar paranız var ala ala bunu mu aldınız lan? İnsan bir gider Harvi Nikıls'a filan! 


"Senin yemiş olman beni daha çok mutlu etti" niye ki? Sebep? Sen yeme kilo alırsın di mi? Seda Akman da çikolatacı çıktı. "İnsanların çikolata yerken fotoğraflarını çekmek isterdim" montla sıç pampa, montla sıç o zaman böyle fikirler, istekler filan kalmaz. Biri lütfen Su'ya sarhoş rolü yapamadığını söylesin, yoksa ben söyleyeceğim. Daha önce de yapmaya çalıştı şimdi de öyle!

Ayşegül pampa olmasa bu dizi çekilmez. Polisleri de takmış peşine yavrum benim. Çet, sıçtın oğlum, söyle Cem Arslan'a bez getirsin. Demir bakıyorum sen de hızlı çıktın, Seda Akman'ı eve götürmeler, elini tutmalar filan, az değilsin he! Bir de mokoko müziği koydun tam oldu! "Siz bizim kim olduğumuzu biliyor musunuz" kimsin la sen? Söylesene öğrenelim! Sucuğum Demir iş üstünde boşuna heveslenme. Çok ağlak bitti lan dizi yalnız, Ayşegül ağladı, Çet ağladı, Cem Arslan ağladı, Su da ağlasaydı keşke!

2 yorum:

  1. Bölümün başından beri her yerde gizli reklam vardı "aşk acıdır" "aşk baharattır" "sarımsaktır soğandır" diye diye cips yediler :p her cümlenin başı böyle olunca biraz göze battı bence :p

    YanıtlaSil
  2. Çet'in reklamda "Çeeeett" demesi kadar hiç bişi beni uyuz etmiyor. Bir de Ceyla'nın saçları!

    YanıtlaSil