8 Şubat 2011 Salı

Balıkçı and the Ali: Dakika Dakika Öyle Bir Geçer Zaman Ki


Biraz daha ortalayabilirsen canım, dom dom kurşunu diyebiliriz, az ortaya az heh işte orası. Olmadı yine tutturamadın Ali Kaptan, belli gözünü kan bürümüş, göremiyorsun alnın ortası neresi filan şaşırmışsın. Geçen bölüm tekme tokat giriştiğin yetmedi şimdi de çektin silahı, aferin diyeceğimizi sanıyorsan çok yanılıyorsun şekerim. Sen boz, kır, dök sonra "Cemile seni kıskanıyorum, Cemile çalışamaz" oldu gözlerim doldu. Cemile sana çemkirince de "Karolin sana bir düğün yapacağım, İstanbul düğün görecek" biz düğünü gördük şekerim bakınız Aşk-ı Memnu, aşk intikam kan hepisi vardı, 2 sezonda 3 düğün gördük, görmedik mi blog, Peyker koftisi, Bihtoş ve Nihal salağı, gerçi Niyal evlenemedi odun kaldı ama olsun. Sıkıyorsa 40 gün 40 kırk gece yap düğünü."Sultan'ım sana kahvaltı hazırladım" Sultan ya, Ürrem'in reenkarne halisin Karolinciğim. Leoparlı kürkün de seni taş devri güzeli yapmış, gözümden kaçmadı. Yalnız biri bu kadına Türkçe dersi versin arkadaşım, "Çemile Çemile". Bir de atarlanıyor filan. "Sen çocuklarının babası ama sen Çemile'nin koca değil" hah aferin kız ilk kez doğru bir şey dedin, Ali Kaptan düğün yapıcam diyorsun sonra da Cemile Cemile, harem kurmaya mı niyetlisin şerrefsiz. Ya Cemile ya Karolin, ikisi birden olmaz, gül gibi Cemile'nin üstüne çirkef Karolin'i alırsan böyle olur. "Peri kızı gibi oldunuz maşallah" ne peri ne peri, sen gel bize sor. Bir tane de beğenmiyor haspa, Fransa'dan özel terzi istemezse gel yüzüme tükür.

Cemile balıklarının başına canım. Ali efendi dedi diye işi mi bırakacaksın,  bak balıkçı kapına kadar geldi. Bu balıkçı bizim Cemile'yi alır ben söyleyeyim, bir sonraki bölümde sakalları keser, ütülü pantol beyaz gömlekle çıkar karşısına, zaten çocuklar da seviyor, oldu bu iş tamam, ben verdim gitti.

Meteciğim, sende bu ses varken sırtın yere gelmez fakat repertuarını gözden geçir derim. Necati sana diyecek kelimem dahi yok, Helvacı allah adamın tepesinden bakar haberin olsun, bugün yediğin tokatlar yarın kafanda patlar. Soğuk su içme filan iğneleyici laflar, Mete dövmekten bıktı sen yemekten bıkmadın, dayak arsızı böyle oluyormuş öğrendik. Yiyip yiyip ehi acımadı ki tribindesin, allah akıl versin. One, two, three, forro Helvacıya gidelim, Helva alalım, otur Necati, sus ve otur yerine.Meteciğim sen olmuşsun canım, omuz hareketleri, mikrofonu tutmalar filan tamamdır bu iş, bir boyband olmuşsunuz evet cicim, Mete and the Beyaz Kelebekler olabilitesi var bence, sence blog? Necati sana kırmızı çok yakışıyor canım bu arada, mutluluğu bulacağım diyorsun amma ne zaman be Necoş, ne zaman?

Aylin bakıyorum da çabuk öğreniyorsun şekerim. Ata sürekli haa diye bağırma bir kere yeter, kırbaç al bir şey yap haa çok banal. Sonerciğim Aylin'in numero yaptığını anlamadın mı hala, sana aşık, a-ş-ı-k bak Halit Ergenç gibi heceleyerek söyledim. Ama kabul et senin de gönlün var, Murat filan derken için ağlıyor anlıyorum ben. Bu arada Berrinciğim Ahmet'e tribin beni baydı, sürekli bir kaçma bir koşma. Berrin kaçar, Ahmet kovalar, sahne bu. Gündüz dış Berrin koşar, Ahmet kovalar, Berrin otobüse biner, Ahmet biner. Kaç kovala, kovala kaç. Adam sıkılır söyleyeyim. Boşan boşan, hani boşanıyordun, amma meraklıymışsın evlenmeye be kızım. Annen ne zaman evleneceksin diye sorunca da aman anne. Ama Ahmet'e Amina'dan boşan, görüştün mü, yalancısın. Ahmet eytere bea ne zaman diyecek merak içindeyim. Müziklerin şahaneliği dikkatimden kaçmadı blog, günlermiz bitecek bir gün saya saya, çok severim, kaptınız şukuyu.

Hakan sana diyecek lafım yok, geçen bölümde hepsini tükettim. Çirkin bıyıklı pampalarınla dolaş, saldır emri ver, kızları tokatla, babanın parasını ye, arabanla hava at, mümkünse gözüme gözükme. Dünkü korkak bugün cengaver tey allahım neler göreceğim daha. Sonra Ahmet ve dadaşlar içeri girince duvara sin, fare misin oğlum sen, korkak! Berrin'i tokat manyağı yapmak kolaydı, Ahmet ve dadaşlara ver hesabını şimdi. "Vursana lan" lan bir sevgi sözcüğüdür, bu diziyi seviyorum pampalar, "sen adam değilsin" bir neden daha, ha insan değilsin ha adam değilsin, güzel söz, kullanınız, kullandırınız. Ama Hakancığım ne yapsan olmuyor, babandan paparayı yiyorsun, dayaklar yetmemiş gibi bir de çirkin bıyıklılar yanında babandan ayar yedin ya, yıkıl karşımdan yea! Hakan'ın babası oğlundan bir cacık olmaz ümitlenme boşuna.

Sanırım tek eksiğimiz Karolin'in kına gecesiydi, o da oldu başımız göğe erdi. Ulan ne anlar elin kadını yüksek yüksek tepelerden, bak oynuyor, kafaya da örtmüşler kırmızı zımbırtıyı tam korku filmi olmuş. Kınaları yemeni diliyoruz Karolin, ye onları! Nöriman Karolin ağlamayacak, eyvah rezil oldun komşularına, yalnız oynarken o ağzını kapa sinek kaçacak. 

"Ali 2. kez evleniyorsun iyi düşün", düşündü düşündü, sen merak etme kılıbık abisi. Nöriman'dan ağzın yanmış  geri dönemiyorsun şimdi de Ali Kaptan'a akıl veriyorsun. Görüyoruz ki zaten kendisi arpacı kumrucu, kurdukça kuruyor efendim durduramıyoruz. "Nasıl olmuşum" yıkılıyorsun Ali Kaptan, hele ayna da silah tutma pozun beni benden aldı, sana öfke çok yakışıyor, açıyor seni, hep kudur. Senin için söylüyoruz, ye kafayı kudur, ye beynini kudur, kudur kudur. Ama işte içkiyi falz kaçırınca alın göz filan isabet etmen zor oluyor onu da dikkate al. Balıkçıya da bir isim koyun artık, gizemli olacak diye balıkçı aşağı balıkçı yukarı, banal! "Sarhoşsun" "Evet", "Beni öldürecek misin?" alnını isabet alabilirse belki ama sanmıyorum balıkçı, yapamaz. O silah ne zamman balıkçının eline geçti, ne alicengiz oyunu bu anlamadım ben blog.



Karolinciğim, canım ne güzel olmuşsun, hele gülümsemen yok mu beni öldürüyor. Kim yapıyor bu kadının saçını? Bu saç ne? Bu makyaj ne? Hele bu ifade? Kocam kaçtı delirdim bu hale geldimi çok iyi yansıtmışsın Karolinciğim gerçekten. Nöriman senin de saçın makyajın tokan yıkılıyor cicişim gerçekten. "Böyle buraları kelebek gibi, duvağı da upuzun" herhalde Nöriman ne sandın, onun adı Karolin, senin gibi Mahmutpaşa'da mı alacak gelinliğini? Paris'ten gelmiştir kesin haspanın gelinliği. Ama istersen Fizan'dan getir gelinliği Ali yine gitti Çemile'ye. O hiç bir zaman bırakmayacak Çemile, bak senin dilinden konuştum. 

Satırlarıma burada son verirken, Karolinciğim sana kolay gelsin diyorum. Haftaya yeni bir bölüm de buluşmak dileğiyle, yayında ve yanında emeği geçen herkese teşekkür ederim, esenlikler dilerim.

3 yorum:

  1. 60'lı yılları anlatan bir film olduğuna göre saçlar normal bence :))

    hepsi bir tarafa, benim favorim ELTİ ve KIZI
    gündelik hayatımızda çokça rastladığımız bu insan tiplemesinde tam hakkını vermişler rol olarak
    iyi geceler...

    YanıtlaSil
  2. hey Allahım, ben iyi geceler yazıyorum şu an saat 23:30
    ama bakıyorum yorum saati 13:28
    bilgilerine...

    YanıtlaSil
  3. aynur: evet yorum saatini düzelttim, teşekkür ederim. daha önce dönem dizileri seyretmiş biri olarak, saçlar çoğu zaman fazla abartılı yapılıyor diyebilirim. kostüm, makyaj, görüntü, dekora hiç bir söz söyleyemem zira çok güzel ama saçlar çoğu zaman abartılı.

    YanıtlaSil