10 Şubat 2011 Perşembe

Ruhunu Şeytana Satan Mustafa


Yaktım gemilerii dönüş yok artık geriii ya da umudunuu çaldınnn beni benden aldın. Bu haftaya şarkıyla başladım blog. "Sen benim umutlarımı yaktın" yaktın valla Mustafa, o hırsla yaktın evi, kızı da dinlemedin, sonra da pişman oldun. Ah Mustafa ah! Bir hafta boyunca Mustafa'yla Fatmagül ne konuşacak, Mustafa ne diyecek diye çatladım blog. Evet böyle salak bir hayatım var. Geçen hafta en son Fatmagül "Mustafaaa" demişti öyle kalakalmıştım, ne dedi layn bu ne söyledi diye, fragman yayınlandı yayınlanacak diye televizyona da yapıştım zaten. 9 saat öncesinde gördük ki Mustafa Asu'yu istemedi blog. Hayır dur diye iteledi kızı oha! Böyle erkekler de varmış lan blog, şaşırrrdım. Kerim sen de Fatmagül'ün oyasıyla oynaya oynaya bir hal oldun hea! Oya gibi kız evet. Fatmagül'den sonra Asu da ağlamasın blog, ağlatmayın Asu'yu. Asu'nun evindeki 70 sonu 80 başı duvar zımbırtısı da beni benden alıyor blog. 

Reşat Yaşaran ipek pijamaların da yakıyor şekerim. Her yerde de kulağın varmış bunu da gördük, Meltem telefonla konuşurken çat diye ışığı açmak filan, korktum lan yeminlen. Buzdolabından çıkan Murat Boz gibisin resmen. "Her neye ve kime inanıyorsan" bir kere o laf her nerede yaşanıyor ve yaşatılıyorsa, siz yanlış biliyorsunuz Reşat Bey, ama neyse sustum ziyadesiyle tırsıyorum senden. Zaten Meltem de tırsmış kızın tipinden belli. Yazık lan gitmeyin Meltem'in üstüne. Mustafaa Mustafaa kapılarda yatan, camlardan dikizleyen Mustafaa niye dinlemedin lan o kızı, madem seviyordun dinleseydin ya, şimdi ağlarsın öyle, diyorum ama kıyamıyorum da blog. "Mustafa bandanası gelmiştir" Hürrem yüzüğünden sonra Mustafa bandanasını da görmek istiyorum. Delikanlılarımız alsın taksın, genç kızlarımız koyunlarında saklasın bunlar güzel şeyler, romantik. Geyiğe gerenk yok, diziye dönüyorum blog. Kerim Fatmagül'ü gördüğünde yüzündeki o ifadeden ben sıkıldım he, böyle bir ilk kez insan görüyormuşsun, 40 yıldır Lost adasındaymışsın gibi öff! Ama hakkın da var he, Fatmagül ne güzelsin ya, o şebelek saç bile yakışıyor ne diyeyim, ulu manitu yaratmış, ben de böyle işte gariban. Ulan amma geyik yaptım bugün he. Ama napim bir konuşamadılar çatladım ondan yani. "Korkma sana zarar vermeye gelmedim" korkma dünyalı biz dostuz, korkma Fatmagül. Mustafa sen konuşana kadar bütün sülale çıktı, bir konuşamadın he! İçim bayıldı, ağzından kelimeler kerpetenle çıkıyor resmen. "Sen benim felaketimden kaçarken o bana sahip çıktı" şarkı sözü gibi diyalog lan. Mustafa gördüğün gibi Fatmagül eski Fatmagül değil. Üzerine bir cadılık geldi, ağzı laf yapıyor artık. Afferin kız Fatmagül, afferin, hele bir liseyi de bitir tam olucak o zaman. "Dönmemiz lazım karımın başı belada" tabancasını unutmuş helada evet Kerim. Taksiden kükreyerek inmen de ayrıca şukelaydı. 

"Sizin hikaye biraz karışık geldi bana" biraz mı? Komserim ne diyorsun karışık bildiğin çok bilinmeyenli denklem. Eski nişanlı, Yaşaranlar, Mustafa, Kerim, Asu ya da Enise sonra Fatmagül, ulan yazarken yoruldum be!  "İçimde kocaman bir boşluk var" gazdır o Fatmagül, bende de oluyor çok yediğimde filan. Sonra geçiyor ama merak etme. "Canını yakan yarası değil ne yazık ki" Vural kaşlarına kurban olduğum Vural hastayım sana. Senaristler şu adama biraz daha rol yazın ya, onu görmek için seyrediyorum ben bu diziyi, liseli ergen oldum resmen. Arada bir ağlatın, vicdan yaptırın ama daha çok göreyim ne olur pampalar! "Erdoğan çok yüz verdi buna" Vuralım esmer bombam Mustafa hepinizi kescek oğlum, bak demedi deme! "Selim Bey mide kanaması geçirmiş" haha güldüm lan mide kanaması, kan aldılar kıçından kan teyzem, hemi de oğlun aldı! 

"Piyangodan para çıktı anne" piyango lan, başıma talih kuşu kondu, Fatmagül'ün suçsuz olduğunu öğrendim, Selim pampayı vurdum Reşat da sus payı verdi annesi. Olan biten bu ben sana özetleyeyim. Çoccuğu sık boğaz etme, sinirini bozma. Fatmagül resmen değişti, sert çıkışlar bağırmalar filan wuu bebek yürü kim tutar seni! Bu Mustafa'nın anası babası ne çok soru soruyor ya, yok araba nerden çıktı, yok o ne, yok bu ne? Para nerde müşteride, araba nerde o da müşteri de! Öf ömrünü yediniz lan çoccuğun aa! Taş olsa çatlar, di mi kız Muko? Kırmızılı kadın seni! Kim ne derse desin seviyorum ben Muko'yu. Bir Muko kolay yetişmiyor.

Blog bu Yaşaran'lardan korkulur he! Oyun içinde oyun, ben şaştım kaldım, sulu götürür susuz getirir bunlar adamı yeminle! Biri bu Kerim'in saçını kessin ya, yoksa uyurken gidip ben kesicem, önce yıkayın sonra kesin! Bir de pis ellerle elledi o saçları ıyk! Yani bakıyorum fena değil boylu poslu ama saçlar fena, gerçi bir Vural değil! Fatmagülcüğüm Kerim'i daha yakından tanımaya karar verdin sanırım, anasını bubasını filan sormalar, hayırdır kız, hoşlanıyor musun yoğğsam? "Gelim mi bi dakka" kızz Fatmagül bebek taklidi mi yaptın sen bana m öyle geldi? Yaptıysın da yapma Fatmagül yapma! 

Mustafa parayı buldun lüküs otellere geldin bakıyorum, anan buban gene laf edicek haberin olsun dememe kalmadı bak başladılar. Bu anası çok soru soruyor ya, ben bunaldım at bir şeyler şuna Mustafa. "Dolap molap yok terfi ettim" hı hı Yaşaranların oğlunu vurdum lann! Ben vurdum! Kan aldım! Söylesene Mustafa! "Nişan gecenizde bu yapabilecek karakterde mi?"karakter mi? Kim Selim Yaşaran mı karakterli? Hoho güldüm lan, Selim karaktersizin önde gideni Meltoş! Mustafa şaşırdın he! Suyunu çekecek para, önce git bir ev filan al! Kız arkadaşı için de alacakmış, kız arkadaşın kim lan senin Asu mu? Sen değil miydin Asu'yu istemeyen! Ama aldıkların yakışmış Mustafa gözümden kaçmadı, laciler fena olmuş yani cızz!  "Bundan sonra para problemimiz olmayacak" niye lan banka mı soydun, yoksa gene gidip Selim'i mi vuracaksın? 

"Meryem Sultan kalkmadı mı?" O uyandı da ajanlığa çıktı çoktan. İçin ferah olsun Ebe nayncığım bak Mehmet Komserim de araştırmaya başladı, bence sen bütün bildiklerini git anlat ona, kendi başına bir şeyler yapmaya kalkışma. Fatmagül'ün yiğeni senin allah cezanı vermesin lan, ölünün poposundan pamuğu çıkartan tiplerdensin he, ne işin var senin bandanayla! Sevimsiz velet! Tam dayaklık yae! Sürekli bir mıymıylık öf! Geleceğin Bülent'isin resmen, yakında başlarlar sana da "Geldiler geldiler" diye replikler yazmaya! Kerim bakıyorum da hayallere başladın, pembe pancurlu ev, bahçe, kümes filan! Hemen başlama kıza zaman ver, dinle beni! "Sana iyi davranmak kendime ihanet etmek gibi geliyor" yavrum Fatmagül yürü be!

Para adamı bozuyor blog! Bir çanta parayla Mustafa kafayı yedi! Bir çanta parayla olmaz bu iş demeler filan, oha oha aştı kendini, şirketten pay istemezse gel yüzüme tükür blog. Ebe Nayn, Reşat Yaşaran'la görüşmek istiyorum filan denmez, bak her şeyi biliyorsun ama bunu bilmiyorsun, direk basarsın odayı, kibarlığa gerenk yok! Aç kapıyı gir! 

"Her şeye rağmen küçücük bir umudum olsun istiyorum" inanırsak olur bence be Kerim! Sen ne dersin blog? Bence secret filan yapalım, evrene olumlu sinyaller yollayalım! Hadi Kerim yine iyisin lan, bandana da gitti suya! Atıl genç! Ama o saçları kestir önce!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder