24 Şubat 2011 Perşembe

Mukaddes'in Gözyaşları


Geçen haftaki bölümü izlemedim ama özet sağolsun izlemiş kadar oldum. Bu haftanın fragmanını gördüğümde bir heyecan bir allah allah nidaları ile dolandım bilog biliyor musun? Mukaddes'imin ağlaması filan şaşırdım yane! Fatmagülcüğüm ayakları üzerinde durmaya inatçı, bugün mutfakta pişer yarın restourantı alır, ben diyeyim size. Kafalı kız! Okuyacak! Gerçi biraz tırsak ama olur o kadar adamların saldırısına uğramak kolay mı la? Piskoloci mi kalır insanda! Ama Kerimciğim senin için aynı şeyleri söyleyemeyeceğim, salak olduğunu cümle alem biliyor!  "Hayırlı olsun demeye gelmiş" filan, canım ne kadar tatlı! Yüzüğü görünce de bir mest oldu bir mutlu oldu, uça uça yürümeye başladı gene, saçlar böyle yellim yellim savruluyor! Mukaddesciğim arabayı da sattı, haydi hayırlısı, Kerim'in parası da ne paraymış arkadaşım yiye yiye bitmedi! "Parasız hayatta hiçbir şey olmuyo" kadın doğru söylüyor Ebe Nine ama ya! Kerimciğim bakıyorum da son teknoloci bilgisayarlar filan, oh! Fatmagül kız yaşadın, ilkokul arkadaşlarını da bulursun artık! Mukocuğum sen de girersin nete, benim blogu okursunuz belki, ay ne güzel olur! Mustafa "bey" oldu bilog, tır şöforlüğünden koordinatörlüğe yükseldi, yakında holdinge ortak olur demedi demeyin! Potansiyeli var!

Reşat Yaşaran yelkenler suya indi sanıyorsun değil mi, hahayt gülüyorum senin gibi zekki bir adamdan çıkan bu lafa! Meltemciğim 007 cezmi bond oldu, araştırmada! Vuralcığım ne kadar özlemişim seni, ben bu adama hastayım bilog! Biliyosun değil mi? Gayet aşığım kendisine! Duruş bakış on numero! Yanlız Mustafa çok karizmatik bea! Kötü adam oldu birden gözümde yükseldi! Vuralcığımla ikisini dizimde oynatmak istiyorum, olmadı parmağımda! "Nereye gidiyoruz" "Rahat konuşacağımız bir yere" eve gidiyoruz diyeceksin sandım bir an için Meltem, heyecan yaptım. Sanırsam Mustafa da heyecan yaptı ki elle müdahele filan! Ama Meltemciğim sana yine de diyecek laf bulamıyorum, Mustafa'nın sözüne kandın! Resmen kandın, adamın birden kılık kıyafeti düzmesi, Mercedes'lerle gezmesi, holdingde atraksyonunun artmasından da mı anlamıyorsun bu işin içinde bir iş olduğunu! O denli mi aptalsın ya! 

"Fatmagül ayağın uğurlu geldi" kız Fatmagül bana da bir el atsan, şu bilog biraz daha yayılsa, umudum var senden hadi be gülüm! Kerim'in mail adresini alan var mı? Varsa bana bir versin ben de ekleyeyim msn'e. Diyeceklerim var kendisine. Bu arada Kerim Kristin kim? Nerde tanıştın? He kim bu? Bak Mukom da geldi kim la bu diye? 

Vuralımı sinirlendirmeyin, "enişte konuşsun" tutmayın enişteyi, konuşsun! "Yarın bütün gazetelerde çıkacak balayının iptal olduğu" oha kim la bunlar, nasıl bir aile? Alt tarafı Yaşaranlar,sanırsın Kennedy ailesi! Mustafa baya bir coştu bilog farkında mısın? Yaşaranların dibine oturmak filan, töbe töbe ya!

Erdoğan tam dayaklıksın biliyosun değil mi? Vuralcığım odaya girdiğinde çocuk şarkısı söylemek filan! "Erdoğan sen bu kıza taktın kafayı" bence de Erdoğan taktın! Evet takıntılısın, evet manyaksın! Yakışıklısın ama bir o kadar da manyaksın! Korkuyorum senden! Fatmagülüm ilk bahşişi ile tulumba aldı, tatlı yiyelim tatlı konuşalım hesabı! Kız 20 lira zaten bahşişin kendine harca, ne bilim Mango Outlet'den bir şey al kendine filan. 

Mukocuğumun aradığı isim kim? İlk sevgilisi filan mı? Çoccuğun babası mı diyecektim ki gördük ki, ivet çoccuğun babası! Rahmiciğimden o çocuk çıkmaz çünkü! Rahmiciğim gugıla baktık adın çıkmadı! Kerimciğim ingilizce konuşma 3, yazma 2, okuma 2! Bu arada bu Kristin c ile mi yazılıyor k ile mi? Nereli? Ayrıca Fatmagül niye trip atıyorsun ki? Ayrıca farkındayım birkaç bölümdür sesin çıkmaya başladı! Bir diklenmeler filan, imalı konuşmalar, sana söylüyorum gelinim ama kızım sen anlalar! Mustafa maçoymuş bilog! Ama hakkı da var elbise berbat! Banu Alkan gibi! Vuralcığım Fatmagüle aşık mısın? Olayın nedir? Vicdan azabıyla ağlayan Vuralım, niye izliyorsun Fatmagülün evini? Fatmagüllere zuzaylılar geldi sanırım, mavi ışıklar filan! Şimdi de zuzaylılar mı kaçırcak kızı aceba? Mavi ışık, bildiğin ufo ışığı lan!  

Mukom ayna karşısında süsleniyorsun da senin bu Salih sana yüz vermeyecek ben söylim sana! Flaşbeklerle Mukomun geçmişini de öğrendik! Vay anam bilog neler dönmüş ya! Neler yaşamış Muko! Muko bence intikam almalısın! İntikamın acı olmalı!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder