7 Şubat 2011 Pazartesi

Küçcük Sırlar ile yaşasın kötülük



"Seninle aynı sınıfta değiliz, sen kaybedenler klübüdesin"
Selam sana blog, inşallah maşallah diyerek haftanın dizilerine başlıyoruz. Haftanın ilk dizisi Küçcük Sırlar. Geçen haftadan bildiğimiz gibi, ya da bilmiyorsanız bilenler bilmeyenlere bir zahmet anlatsın o da olmadı bana sorun ben anlatırım, biricik Su'cuğumuz Su'yumuz, ulan adı bile bir garip yazarken zorlanıyorum, sucum oluyor sucuk oluyor filan, neyse geçen hafta ayakları ve omuzları gözüken cıbıl pozları Çet sayesinde gastelere düşmüş, kızcemiz intihara teşebbüs etmiş amma ne yazık ki onu da becerememişti, yarım saat oldu daha yeni içtim hapları hele bırakın kana karışsın dedi, ama olmadı olmadı. Bubanesi Fikriye Mabeyinci "The Cadaloz" kızım aklını başına al, titre kendine gel diyerek uyardı, biricik Su'yumuz kendini "Taş" yürekli Demir'in kollarına attı, Ali Arzu'ya ehyt eytere bea diyerek, besleme saçlı Ceyla'yı öptü. Su'yun işe yaramaz şebelek ama bir o kadar da sempatik ve empatik abisi "Abican" Cem Arslan adına kurban sana bir şey olmasın, Çet'le bar açacağım bar açacağım diyerek sıyırdı, Fikriye Cadalozu yeni evlenen oğlu için, Demir'in işletmeciliğini Çet'ten aldığı otelin barında bir davet verdi, fotoğrafları gasteye veren pislik ama bir o kadar da badem gözlü Çet'i de çağırark aklı sıra Çet'e peşkeş çekerek Su'yun cıbıl poz rezaletinin üstü örttü. Özet geçtim gençler, haydi yine iyisiniz pampalar!

Heh işte blog, olay da tam burdan başlıyor, diziye heyecan gelsin istemişler.Çet sarılmandan belli kırıcan mı Su'yun belini sorarım sana, ne biçim sarılmak layn o! Anladık sert haşin ve bir o kadar da seksisin ama azcık yavaş ol, davar mısın sen! Su'cuğum Çet'e bozulan Demir'in peşinden koşmaktan bıkmadın mı artık? Su taştı Demir bozuldu, Su kustu Demir bozuldu, telefon kırıldı Demir bozuldu, Demir ne bozuldak adamsın bea! Senin triplerinden bana gına geldi yemin ederim. Ayşegül'cüğüm Jenny Humprey rujun dikkatimden kaçmadı bebeğim, yakışmış. Arada bir kırmızı ya da iğrenç pembe yerine o rengi kullanabilirsin, tenin beyaz süt gibisin, zaten dizinin en güzeli de sensin. Hayt 15'lik ergen moduna girdim.Yalnız amma gaza geldin be bebeğim, gazeteciyim dedikodu yazarıyım diye Laptop Recai olmak üzeresin haberin olsun. Seni sahalarda görmek istiyoruz, Laptop başında değil, paran bol adam tut o yazsın senin yerine.

Fikriye Mabeyinci sen orduları yönetecek kadınsın, uğraşma artık çoluk çocukla, bırak gençler eğlensin. Yok barı açamazsın diye kafa tutmalar, yok şu yok bu. Küçük hesaplar peşinde koşma kadın, sen Cadalozsun büyük düşün. "Benden başka kim topluyor senin arkanı" arkanı değil götünü, lafın hakkını verelim lütfen, ayrıca sen değil miydin be kadın Çet cici çoccuk, Su yüz ver accık şu velede diye. "Bıktım artık" valla ben de bıktım Su'yun babası, ama salaksın sen, girmişsin ananın şeyine çıkamıyorsun, ulan paran da var, tut bir ev, illa yalı da yalı diyorsan al bir tane yalı sen de ne var yani canım, para küpeğin senin.



"İstanbul'daki hiçbir mekana benzemesin, salaş ama kaliteli". Çok marjinalsiniz gençler, evet Çet ve evet Cem Arslan sözüm size, yazar burada size sesleniyor yani, paramız var bar açalım açın da konsept mimar filan bana biraz tırt geldi be canlarım, hem nerede bu barın taburesi, tabure barın bel kemiğidir oğlum! Taburesiz bar mı olur, bak baban ne diyor sana "Önce cin ol, sonra adamları çarparsın Çet" ağzına yüzüne batıracaksın yine Çet, demedi deme, beni dinle. "İstanbul gece hayatı senin gibi zülum görmedi" evet Çet, görmek istemiyoruz bilesin, 24 yaş uygulaması da geldi bak batarsın haberin olsun lan şapşaliko. "Barın amacı nedir?" Ne bilim ben nedir, iç kus,kes. Bula bula bu salak mimarı mı buldunuz, bu mimar sizden paraları alır kaçar.

Birileri bu Heves'e bir sevgili bir şey bulsun ya, bana gına geldi bu kızdan, herkes de eziyor salağı, Heves'ciğim her dakika hevesin kursağında kalıyor be kızım, git bir hobi edin, git dersine filan çalış, bak baban da istemiyor her gece dışarı çıkmanı. Ayrıca o keşiş, keşif değil tey allam! Çet sen de uğraşma şu salakla ya, bir öpüyorsun üç bölüm salaklığını çekiyoruz zaten. Olaylar zaten bütün çıplaklığı ile ortada gibi espriler de yapma istirham ederim. Bir de magazincilere pozlar filan, Heves ve Çet, Çet ve Heves çok yakıştınız sakın ayrılmayın. Biri pislikte sınır tanımaz biri salaklıkta. Heveess sarışınn, salak sarışın, Banu Alkan'ın 2011 modeli, kendine gel, git bir duş al, salaksın ama bu kadar da fazla. Yurtdışının yolları taştanmış, bak öğrendik, biz gidemiyorum malum!

Arzu kızım sen bıkmadın mı bu Ali'den, ya sıkılmadın mı be kızım! Öf çok banalsiniz valla, hele Ali sen kafan da bir tuhaf böyle zaten, sürekli ama Arzu ama Arzu! Arzu sıkıldım senden bilesin, nevrotik nevrotik her daim bir pms'li. Ne güzel keman filan çalıyormuşsun bak, ne diye Ali ille de Ali diye tutturuyorsun. Pargalı senden ders alıyor di mi doğru söyle kız. "Arzu sana birini yapalım Ali seni kıskansın, çocuk müzisyen olsun", olsun Tarkan olsun hatta paranız bol nasıl olsa yiyorsa olsun. Olamaz tabiki bula bula kıtıpıyoz bir gitarist bulmuşsunuz, olmamış. Çoccuğun bakışları da hoşuma gitmedi, dakika bir gol bir, "bu kadar güzel birini beklemiyordum", ne bekliyordun allasen söylesene! Asılmayalım otobüs sallanıyor. "Arzu sana bir teklifim var" kutuyu aç Arzu, hiç düşünme bankanın teklifini aç kutuyu, dedeler çıkmaz umarım, şaka lan şaka sahneye çık çoccukla! Ama o saçlar çok fena olmuş, prize barnak sokmuşsun gibi, heaa pop ondan di mi o saçlar, anladım şimdi! Ali kıskandın mı cicim, sen Ceyla çirkiniyle oynaşırken iyiydi di mi cibiliyetsiz herif! Ay bak sinirlendim şimdi! Laci çizgili kazağın dirsekleri de gözümü aldı, haftaya giyme, gelir yünlerini çekerim!

Türkçe pop gecesi, bir eksiğimiz buydu evet, Türkçe Pop gecesi, gerçekten dahiyene bir fikir tebrik ederim, yaratıcılık damarlarınızdan fışşkırıyor resmen, hatta olmadı akşam gelin size madalya ve de şampanya ikram edeyim yanında havyar da var lan, siz şimdi beğenmezsiniz öyle kuru kuru. "Aa gaste de haberim mi çıkmış" boyun posun devrilsin be Çet, Çetin'e niye Çet diyoruz lan, Chuck'dan özendik de Chuck nire Çet nire. Çet aç diziyi izle, Chuck nasıl davranıyor, saçı başı nasıl, nasıl "I'm Chuck Bass" diyor, sesi tonlaması, bakışı nasıl öğren bir zahmet bunları. Sen yaparsın, bak bar açıcaksın ya!

"Şeytanla anlaşma yapılmaz" Çet sen tam bir salaksın bebeğim, Fikroş'a kafa tutmak, Who the hell are you lan Çet? Kimsin sen, çık dışarı! Dizide kötüler bitmiyor be blog, oradan buradan zıplıyorlar resmen! İntikam mı almak istiyorsunuz, kötülük nedir bilmiyor musunuz, açın izleyin. Fikriye Mabeyinci ile kötülüğe giriş, Çet ile pisliğin özü, Ayşegül ile aşağılama nasıl yapılur. Uygulamalı, örneklerle açıklamalı, resimli anlatımlı. Üç günde dark side'a geçme garantisi, kötülük sizinle.

Biricik seni unuttum sanma sakın, arada kaynayamazsın! Geçen hafta iyiydi di mi genç sevgilinin anasına lafları sokmak ama bak noldu bu hafta rengin soldi sanki. Kayhan'ın anası sen de oğlum evermek ister, çocuk ister ne mızmız karısın bea, çocuk da çocuk, oğlum da oğlum, noldu layn geçen kontrolde " Ne kadan güzel genç sevgili oh" diyen sen değil miydin kadın, gördün tabi Biricik'i senden güzel, kıskandınn di mi!
Şırfıntı seni, neyse ağzımı bozdurma bana. Çoccuğunu da al git burdan!

Su, bebeğim bu bölümde pek bir atraksyonun olmadı ama giydiklerin gözümden kaçmadı, o omuzları fırfırlı bluz nedir gözünü seveyim, o bordo ruj nedir, Demir'i yedim bekliyorum gibi, o zımbalı deri nedir, bdsm mi oldun şimdi de, he Little J. seni, ama eteğin hakkını vermem lazım, bir black swan tütüsü olmuş diyoruz şukelayı veriyoruz ama yine de bordo rujdan puan kırıyoruz.

Cem Arslan sen de az anasının gözüymüşsün de haberimiz yokmuş, saman altından bubanenin gerdanlığını yürütmek he, eferim, ama küçcük üveycana yakalandın o da ayrı, o da gitti Su'ya söyledi, Su da gitti Ayşegül'le anlaşma imzaladı, bir ipte iki cambaz, pardon iki kırmızı ruj, biri komşuyu yemiş öteki kardeşini. "Senlen bir ortak noktamız var" kassak bizim de ortak noktamız çıkar be Su, hea ne dersin, Ayşegül'le Su elele Çet sana güle güle!

4 yorum:

  1. Artık Çet'in tavırları, kötü adam tripleri insanı bayıyo. Hep bi sinsi bakışlar, saçma sapan hareketler.. Çet, su ve suyun ailesi dışında dizi gayet izlenebilir ama onların o tavırları, rol kesmeye çalışmaları... Yazarken sıkıldım :P

    Arzu'yu seviyorum ama ben ya, arada aklı gidip geliyo ama Ali'yle yakışıyolar bence. Onu izlerken mutlu oluyorum niyeyse :D

    YanıtlaSil
  2. ben çet'i oynayan arkadaşım bakir olduğu görüşündeyim, bu haftaki flirt sahnesinden anladığım budur, bir hatun bulalım bak nasıl oynar

    YanıtlaSil
  3. rockunzel: arzu da sıkıcı, su da sıkıcı, çet de sıkıcı. dizide tek sıkıcı olmayan ayşegül pampa bence. ayşegül hep pislik yapsın seyredeyim ben.

    alexandre'ın kızı: :) size böyle hitap edebilebilir miyim? ettim gitti hehe :) bir dedikoduya göre çet yolda gördüğü her baağyanı kesip duruyormuş. sürekli bir yazma modunda gezdiğini duydum.

    YanıtlaSil
  4. yazık bakire, bir tane bakire bulup kurban verelim çocuğa sevaptır

    YanıtlaSil