12 Aralık 2011 Pazartesi

vay anam serhat neler dönmüş ya!

Vay anam Serhat neler dönmüş ya! Olaylar olaylar, events events!

Evet bilog geri geldim, yani arada yazmam gerek değil mi? Ayıp yuh bana. Ağustos'ta bir nur cemalimi göstermişim, sonra da uzamışım, Dizikolik firarda olmuşum resmen.

Pekala neler oldu ben yokken, bir sürü dizi kalktı yayındani yeniler başladı, bazıları ara verdi, oyuncular değişti, olaylar olaylar yani.

Şimdi fazla uzatmadan lafı neler olmuş ona bakalım canlarım:

Yayından Kalkanlar:

1. Seni Bana Yazmışlar: Bir önceki postumda da dedim, tam yaz dizisiydi aslında, eğlenceli sevimli. Meg Ryan'ın Addicted to Love filminden uyarlamaydı, film romantik komediyse dizi uyarlaması her zaman zor olur canlarım bunu not edin bir yere, olayları baya bir değiştirmeniz gerekir yoksa dizi bayar da bayar. Seni bana yazmışlarda senaryo birkaç bölüm sonra dağılmıştı, toparlar diye umdum ama olmadı, yazık oldu.

2. Sensiz Olmaz: Nurgül Yeşilçay, Onur Saylak. Konu bana kalırsa oldukça sıkıcıydı, izleyiciyi sıkmaması için şapkadan tavşan çıkartmaları, ters köşelere yatırmaları gerekiyordu ama olmadı, sıkıcı sıkıcı devam etti, daha doğrusu edemedi, ekranlara veda etti.

3. Gün Akşam Oldu: Bu dizi sanırım başlamasıyla bitmesi bir olanlardan. Ekranda teaser'ı gördüm birkaç kez, başlayacak başlıyor amanın filan denildi, sonra bir duydum ki iptal olmuş, anam ne zaman yayınlandı da ne zaman kaldırıldı oldum.

4. Zehirli Sarmaşık: Bu da sanırım bir film uyarlamasıydı, oldukça klişe bir senaryosu vardı, ben açıkçası bu diziyi ilk gördüğüm an tutmayacağını söylemiştim, şaşırmadım.

5. Yalancı Bahar: Ziyagil yalısında Cansel Elçin, Fahriya Evcen ve Serkan Ercan. Cansel Elçin'le Fahriye Evcen eskiden sevgili, bir nevi dolandırıcılar ama, bir tatil beldesinde yaşıyorlar, Fahriye adamları tavlıyor, Cansel paraları götürüyor, sonra paylaşıyorlar. Bir alavere dalavere sırasında Fahriye sanırım Serkan Ercan'la tanışıyor, polisler Cansel Elçin'i yakalıyor, Fahriye Serkan'la evleniyor, Ziyagil yalısına taşınıyorlar filan, sonra aradan yıllar sonra Cansel hapisten çıkıyor, intikammmm intikammm diyerek Fahriye'yi buluyor, sonra olaylar olaylar. Diziden anladığım buydu, bir bölüm izledim Allahım sanırım bayılacağım dedim, kendimi dışarı zor attım. Ziyagil yalısı vardı başrolde, izlediğim bölüm boyunca gözlerim duştan yeni çıkmış Behlül'ü aradı, bişi biliyorum bişi biliyorum bakışlı Beşir'i, tahtacı başı Ednan'ı, beni beni Bihto'yu. Ama olmadı Yalancı Bahar tutunamadı.

6. Ay Tutulması: Gene bir önceki postumda diziyle ilgili detaylı bilgiyi vermiştim, sezona iddialı başlamıştı ama ne yazık ki birkaç bölüm sonra hüsran oldu benim için, senaryo o kadar dağıldı ki, ooo canım topla gel diyeceğim ama boşver sen kal öyle oldu.

7. Bir Günah Gibi: Sanırım 5 bölüm gitti. Aklımda kalan Serkan Altunorak, Özge Borak bir de dönem dizisi olması.

8. Aşağı Yukarı Yemişliler: BKM oyuncularının bir kısmı vardı, bazı espriler iyiydi ama olmadı be canım, önümüzdeki maçlara bakacağız artık.

9.Reis: İlk bölümü bu neymiş diye seyrettim, 10 dakika dayanamadım kapadım. Laz şivesi taklidi vardı dizide aklımda kalan o.

Ayrıca Kurşun Bilal, Kalbim Seni Seçti, Yerden Yüksek de yayından kaldırıldı. Daha aklıma gelirse ilave ederim.

Şimdi gelelim yenilere:

Kuzey Güney: Ben bu diziyi seyretmiyorum. İlk bölümü seyrettim. Işığı kopama, koranlıkta uyuyamam bana yetti, teşekkür ederim almayayım.

Tek Başımıza: Bak bu değişik, bunu izlemek gerek. Senaryosu baya iyi, içinde ne ağa var ne töre. İzleyin derim.

Bir Ömür Yetmez: İlksen Başarır'ın dizisi. Ben baya merak etmiştim, kadro şahane. 3. bölüm yayınlandı sanırım, senaryo pamuk ipliğine bağlı olanlardan umarım sarpa sarmaz.

Mor Menekşeler: Tek kelime, mükemmel. TRT'nin bu sezon en iyisi diyebilirim. Serdar Akar yönetmen zaten o bile bana yetti.

İffet: Baya baya olmuş bu dizi. Umarım sezon ilerledikçe Fatmagül gibi saçmalamaz.

Umutsuz Ev Kadınları: Orijinali seyretmiyordum ama nasıl yaparlar diye merak ediyordum, bence gayet olmuş. İlk bölümlerde karakterlerden bazıları gözümü tırmalasa da olmuş olmuş.

Bir Çocuk Sevdim: Çoook klişe bir senaryosu var. Sosyal mesajlar diziye serpiştirilmiş. Ben izleyecek bir şey olmayınca bakıyorum ama üstümü başımı parçalıyorum sonra.

Firar: Gene ağalı, töreli dizilerden. Seviyorsanız böyle töreli dizileri izleyin. Ama bence pek bir şey kaybetmezsiniz.

Hayat Devam Ediyor: ATV'nin bombası diye tabir edilen oldukça kötü, herkesin bağırarak konuştuğu, tokatların havada uçuştuğu dizi. Mahsun Kırmızıgül senden ricam dizi yazma lütfen.

Al Yazmalım: Motorcu yapmışlar lan, motorcu. Yüreğim kaldırmadı izlemeye.

Öğrendiğim kadarıyla yakında yeni diziler başlayacak. İçlerinde bir tane var ki, başladığı zaman yerden yere vurmam yakın. Beni takibe devam. Haftalık dizi ekranınız bir sonraki postta.

Öptüm canlarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder